Translate

сряда, 12 март 2014 г.

Сладкиш с кроасани и крем карамел

Тази вкусотия бяхме опитвали няколко пъти когато сме били на гости у едни приятели.
Съпруга ми постоянно иска да приготвям крем карамел или този сладкиш,но понеже аз не обичам особено крем карамел,не го приготвям често.
Наскоро получих като подарък огромно количество кроасани.
 Искам да благодаря на Станимир Славов ,за този подарък.
Кроасаните са много вкусни ,а количеството им не позволява да се изядат просто така.
За това се реших да направя и този вкусен сладкиш.


                                      Изглежда ужасно апетитно, дори и аз го харесах ...


Продукти:
3-4 кроасана с шоколадов крем
6 яйца
1 литър прясно мляко
1/2 ч.ч.захар
4 ванилии
6-7 с.л. захар за карамел


Приготвяне:
В подходящ тиган или директно в тавичката ,в която ще правите сладкиша сложете захарта да се карамелизира.
През това време нарежете кроасаните .

 Разбиваме яйцата и захарта и към тях добавяме млякото и ванилията,и отново разбиваме.
Когато карамела е готов го слагаме на дъното на съда,в които ще печем.
Когато изстине нареждаме кроасаните.


Заливаме кроасаните с яйчената смес .
Печем на водна баня .
Аз пуснах фурната на 180 градуса , на горен и долен реотан.
За да не изгори отгоре,сложих едната тавичка,която е към фурната най-отгоре,а самата тавичка , в която се печеше сладкиша сложих най-отдолу във фурната.
Печем до готовност .



Както виждате от снимката ,получава се идеално като комбинация.
Вкусно и лесно,любимата ми формула в рецептите...


Ето една невероятно вкусна хапка от този приказен сладкиш,които дори аз харесах....