Translate

четвъртък, 24 април 2014 г.

Козуначена торта




След Великден всеки има останал козунак и търси начин за да го оползотвори правилно.
Тази година имаше много предложения в кулинарната ми група "Домашни вкусотии" .
Реших и аз да приготвя една вкусна торта от останалия ми козунак.
Тортата се прави буквално за 20 минути, а резултата е невероятен.
От количеството продукти, които използвах се получи тази торта от снимката и още една ,която направих в купа от салата.
Втората торта не присъства на снимките, защото беше изядена преди да я снимам!


Ето от какво се нуждаете за да направите тази лека,лесна и вкусна торта:
1 козунак
400 гр. заквасена сметана
250 мл. сладкарска сметана
1 бурканче сладко от ягоди

За украса използвах сладко от череши, но вие може да украсите с каквото пожелаете.


Приготвяне:



Нарежете козунака на тънки филийки.
Изберете си форма по желание, както споменах аз правих и в купа.
Сега реших да използвам продълговата силиконова форма.
Формата (купата) покрийте с фолио.
Наредете един ред козуначени филийки .


Разбийте с помощта на миксер или кухненски робот закрасената сметана и сладкарската сметана.
Когато се сгъстят ( не става много гъст крем) добавете сладкото от ягоди и разбъркайте с лъжичка.


Покрийте с крем козунака, след това направете още един ред с филийки.


Правите тази последователност до като формата позволи.
Задължително последния подреден ред трябва да е само от козунак, защото когато обърнете формата, това ще е вашата основа.
Ако използвате купа следвате същия принцип.
За да се ориентирате може да видите ТУК  как съм сглобила Най-лесната торта Наполеон .
Доста хора в групата правиха тази торта вместо с кроасани с козунак.
Резултата е отличен!



Тортата престоява в хладилника няколко часа (около 6 часа)
Когато я опитате ще усетите аромата на козунака, а вкуса на самата торта е толкова наситен и лек, че може да си хапнете цялата торта.



Определено тази торта се превърна в една от любимите за приготвяне .
Отнема не повече от 20 минути!


Опитайте я и вие , сами ще се убедите колко е вкусна!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !