Translate

събота, 5 април 2014 г.

свинско със зеленчуци


Денят беше неделя, а на мен не ми се готвене особено много.
Имах малко свинско месо и трябваше да го сготвя ,преди да е станало късно...
Обикновено когато ми е такова настроението слагам всичко в глинения гювеч и той готви.
Сега обаче съвсем се улесних от както имам  Crock-Pot ,определено е много по-лесно ,а най-ценното е свободното време,което уредът  ти позволява да имаш .
Подготвих зеленчуците и месото сложих ги в уреда за бавно готвене ,включих го и бях готова...


Продукти:

3-4 картофа
2 моркова
2 глави стар лук
2 сушени чушки
1 зеленчуков бульон
50 гр. топено сирене
2-3 свински пържоли
3-4 гъби

Приготвяне:



Месото нарязваме и овкусяваме с черен пипер,кимион,сол и червено вино.
Зеленчуците нарязваме на кубчета.
Слагаме всичко в керамичния съд ,слагаме бульона и разбъркваме добре.
Аз добавих около 50 гр. вода и малко олио.
Затворих капака и пуснах уреда на режим HIGH за 4 часа.
Малко преди да е готово, някъде около 1 час преди края ,добавих топеното сирене и разбърках .



Ако не разполагате с Crock-Pot      ,може да приготвите ястието с глинен съд или стъклена тава.
Отново се нарязва всичко и се слага с съда,ако използвате глинен съд сложете повече вода около 200 мл. още в началото прибавете и топеното сирене.
Пече се на 150 градуса около 2 часа.
Проверявайте как протича готвенето ,ако е необходимо добавете вода или разбърквайте.
А ако решите да сготвите в стъклена тава ,процедурата се повтаря ,нарязват се зеленчуците,слага се месото,сиренето ,отгоре сложете фолио и гответе на 200 градуса го готовност на месото.