Translate

неделя, 6 април 2014 г.

Сладкиш с кокос и шоколад




Когато решите да приготвите вкусен и бърз сладкиш, може да се спрете на този.
Един от най-лесните сладкиши, които редовно правя като променям вкуса.
Може да видите рецептата за шоколадов Фъч , чиито съставки ги има и в този сладкиш.
Комбинацията от кокос и шоколад е една от любимите ми.


Продукти:
2 ванилии
1 ч.ч. захар
2 ч.ч. брашно
1 кофичка кисело мляко
1 ч.л. сода
1/2 ч.ч. олио
6 с.л. какао
150 гр. кокосови стърготини
20-30 гр. шоколад

за глазура:
течен шоколад
украса:кокосови стърготини

за сиропиране:
1-2 ч.ч. компот (по ваш вкус)
или сироп
 1ч.ч. вода
1к.ч.захар
1 ванилия

Приготвяне:


 В дълбока купа слагаме брашното, захарта, какаото, кокосовите стърготини и ванилията.
Разбъркваме добре сухите съставки.
Към киселото мляко добавяме содата и чакаме да шупне.
Когато содата е шупнала добавяме млякото и олиото към сухите съставки и разбъркваме, до като се смесят продуктите. Добавяме ситно натрошения шоколад (парченцата трябва да са колкото боб).
Ето как изглежда сместа, надявам се по снимката да се ориентирате.



Слагаме в тава( аз използвам силиконова 22 см.) и печем в предварително затоплена фурна на 150 градуса.


Аз проверявам дали е изпечен с помощта на дървен шиш.
Когато е готов го оставяме да се охлади и го изкарваме от формата.
Заливаме го с компота или със сиропа.


Прибираме го в хладилника за няколко часа.
Разтопяваме течния шоколад, намазваме сладкиша и поръсваме с кокосовите стърготини.
 Сладкиша е много лесен за направа и доста вкусен.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !