Translate

четвъртък, 1 май 2014 г.

Целувки

След като приготвих Домашен сладолед  ми останаха белтъци.
Реших да се пробвам с направата на целувки.
Опита не мога да нарека успешен,защото имах куб премеждия ,които спомогнаха за крайния резултат.
Фурната ми е много силна и целувките изгоряха малко.
Пошът  ,които използвах не ми беше удобен и формата не стана , а накрая целувките ми се слепиха една за друга.
Споделям,рецептата,защото  като цяло е сполучлива, целувките ми станаха вкусни,но на вид не са особено добри.


Това,че аз не успях да приготвя добре изглеждащи целувки , не означава,че рецептата не е сполучлива.
Просто се събраха куп ситуации,които доведоха до този резултат.
Рецептата видях от кулинарната ми група ""Домашни вкусотии".

Продукти:
4 белтъка
360 гр.захар ( по 90 гр. захар на белтък )
4 ванилии

Приготвяне:


Белтъците се разбиват с помощта на миксер или кухненски робот.
Аз използвах робот.
Ванилията прибавете към захарта.
Самата захар се прибавя на три пъти до като белтъците се разбиват.
Когато белтъците се получат като на снимката т.е. когато обърнете купата и не падат са готови .
Аз използвах най-обикновен пош,но не ми хареса как става с него,защото не събра цялата смес.
Не е хубаво да се пълни на етапи,защото белтъците се стоплят и разтичат.
Накрая използвах лъжица.
Покрийте тавата с хартия за печене.
Отгоре оформете целувките.


Тези моите от снимката са доста близо една до друга и се слепиха.
Вие си оставете повече разстояние .
Относно изпичането или т.н. изсушаване прочетох доста коментари в групата.
Там пишеше ,че фурната трябва да се пусне на 150 градуса за около 1 час.
Моята фурна нагрява много бързо и ,целувките ми добиха карамелен цвят.
Така,че съвета ми е да следите какво се случва с тях.
Надявам се да съм била полезна с информацията,която ви представих с моя не напълно добър опит с целувките.


Иначе станаха много вкусни с присъщия лепкав пълнеж и сладост.
Мисля,че няма нищо срамно и лошо човек да покаже и неуспеха си !
Така  много хора ще получат полезна информация за дадена рецепта.