Translate

петък, 2 май 2014 г.

Галет със сушени чушки ,лук и месо

От няколко месеца бях решила да приготвя галет.
Разглеждах рецепти ,продукти и все отлагах приготвянето му.
Преди няколко дни се реших и го приготвих.


След като го опитах съжалих,че съм отлагала направата на тази вкусотия.
Отново използвах сушени зеленчуци на фирма "Serena" , за пореден път се убедих в качеството на техните продукти.
Сушените сладки чушки  по вкус не отстъпват на пресните, не вярвах,че е възможно но за пореден път  се убедих в това.


Препоръчвам ви да опитате сушените плодове и зеленчуци на фирма "Serena"  и сами ще се убедите в качеството им.
Продуктите може да си набавите от Интернет магазина на фирмата,като кликнете ТУК !
Може да видите рецептите,които съм приготвила със сушени плодове и зеленчуци ТУК !
Опитайте и вие продуктите им,за да се обедите в думите ми !


Аромат на чубрица,лук,чушка ,месо,риган и розмарин...
Няма как да не ви хареса...


Продукти:

за тестото:
1 яйце 
100 гр.масло
2 с.л. чубрица
200-250 гр. брашно
1/2 ч.л.сол
ако се наложи хладка вода ( при мен не се наложи употребата и)


за плънката:
1 глава лук
100 гр. свинско крехко месо
(аз използвах мариновани домати по тази рецепта )
пресни билки:риган,розмарин,магданоз
кашкавал
Приготвяне:


Първо омесете масленото тесто.


Маслото трябва да е меко.
Сложете брашното в купа и прибавете към него солта ,и чубрицата.
Сложете маслото и  започнете да месете.
Накрая прибавете и яйцето.
Тестото трябва да е меко,но не лепкаво,сами ще усетите кога е готово.
При мен не се наложи да слагам вода,но ако се наложи прибавете хладка вода .
Тестото завийте във найлоново фолио и го приберете в хладилника за около 30 минути.
Чушките накиснете във вряла вода до като омекнат.
Доматите също се накисват във вряла вода.
Аз използвах мариновани сушени домати ,накиснах ги с част от зехтина,след това използвах получилата се ароматна течност вместо мазнина.


Лука нарежете на тънки  колелца, а месото на жулиени.
Овкусете месото със сол,кимион и черен пипер.
Лука запържете с малко мазнина в тиган.


Така ще имате аромата на лука,които е пленителен.
В същия съд веднага след лука сложете месото ,отново с малко мазнина.
Идеята е да добият лек златист вид , а така ще получим и ароматите им.


След като сме приготвили лука и месото ,нарязваме чушките на колелца,доматите на ситно и започваме да сглобяваме галета.
Разточваме тестото върху хартия за печене и подреждаме.


На основата слагаме чушките,след това лука и месото,накрая доматите,билките и кашкавала.


За да се оформи по-лесно разточих тестото върху хартия за печене, след това заедно с хартията  поставих блата в тавичка за тарт ,която е 22 см.
Наредих плънката завих галета ,изкарах от формата за тарт и пекох в нормална тава.


От тази снимка се вижда подложката ,която използвах .
Преди да сложите във фурната полейте със струйка зехтин галета,както споменах по-горе аз използвах марината на доматите .
Пекох на 180 градуса до готовност.


В къщата се носеше така богат аромат ,че едва успях да направя снимките преди да опитаме...


Препоръчвам ви да приготвите и опитате този галет.


Искам да благодаря на фирма "Serena",че ми оказаха честа и удоволствието да приготвям подобни вкусотии с техните продукти !!!
Рецептата за тестото видях от тук !