Translate

четвъртък, 14 август 2014 г.

Консервирани чорбаджийски чушки


Тези чушки са едни от най-вкусните ,особено за гарнитура към някои храни.
Преди няколко седмици приготвих Лятна салата от чорбаджийски чушки,която се хареса много.
Реших да консервирам от тях и за зимата.
Обрах чушките от двора ,които като количество бяха около половин кофа.


Изкарах тези два буркана и едно по-малко бурканче като количество.
Продукти:
Около 2 кг. чорбаджийски чушки ( това количеството, което аз набрах от градината)
за един буркан ви трябват следните продукти:
1 с.л. захар
1 с.л. сол
2 скилидки чесън
магданоз,целина,риган,копър
оцет

Приготвяне:


Чушките се изпичат на грил тиган ,скара или на огън, според възможностите ви.
Аз изпекох моите на грил тигана, защото не ми се пускаше скарата, а навън за огъня нямаше желаещи.


Изпечените чушки се слагат в тенджера с капак, когато се изпекат всички чушки се слагат в бурканите.
В бурканите се слагат чушки, чесън и пресни подправки по вкус.
Самите чушки се притискат добре в буркана, трябва да са плътно напълнени.
Накрая се слага солта, захарта и оцета.
Количеството на оцета е такова, че буркана се пълни с оцет до гърлото.
Тази марина не е строго определена и свързана с количеството на чушките, съобразява се с буркана.
Затваряме  капачките, не се варят няма нужда, оцета е достатъчен консервант.
Бурканчетата с чушките се прибират на прохладно място.
При желание се опиват.


Опитайте тази вкусна салата.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !