Translate

събота, 2 май 2015 г.

Сладкиш с козунак и крем карамел


С този сладкиш окончателно приключих с останалите ми подарени козунаци тип Панетоне.
Правих торти ,сладкиши и какво ли не...
Мислих този да не го споделям с вас,защото е доста идентичен със Сладкиш с кроасани и крем карамел,но се получи невероятно ароматен и вкусен и не не сдържам...
Искам да го споделя с вас !


Толкова е богат на вкусове и аромати,самия Панетон е с много сушени плодове и портокалови корички и придава богатството на сладкиша...


Може би съм единственият човек,който не е фен на крем карамела,просто не го обичам...
Само тази вкусотия опитах с голямо удоволствие и ми хареса страшно много...


Ето продуктите:
1 козунак тип Панетоне
6 яйца
1л. прясно мляко
1/2 ч.ч. захар

за карамела:
7 с.л. захар

Приготвяне:


Първо разбиваме захарта с яйцата.
Когато захарта се разбие добре се добавя млякото и отново разбиваме.
През това време приготвяме карамела.
В тиган или друг съд слагате захарта и пускате котлона.
Когато захарта се разтопи се получава карамела.
Покрийте дъното на тавата,в която ще печете сладкиша с карамела.
Пуснете фурната на 100 градуса.
Нарежете козунака и го наредете на дъното на тавата върху карамела.
Изсипете разбитите яйца,захар и мляко.
Козунака ще изплува нагоре,това не трябва да ви притеснява.
Може малко да го натиснете с една лъжица за да се натопи самия козунак с млечната смес.
Печете на 150 градуса за около 20 минути или до готовност.


Отгоре може да покриете тавата с фолио за да не изгори козунака.
Сервира се охладен,аз добавих орехи...


Много голяма вкусотия....
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !