Translate

вторник, 2 юни 2015 г.

Бухти


Обичам слънчевите утрини ,когато още от ранни зори слънцето показва,че ще грее цял ден ,а птичките пеят своите сутринни песни!
Дори сега,когато пиша прозореца ми  е широко отворен и чувам тези завладяващи ума песни...
Толкова е приятно и зареждащо с положителна енергия !!!
Една такава сутрин изпълнена с положителни емоции е още по-приятна и с вкусна закуска.


Тези бухти си имат забавна история...
Аз правя за първи път бухти ,но интересното в случая ,е че не ги правих сама ,а с дъщеря ми ,която за първи път ми "помага" !
Обобщено беше "пълна лудница"!
В повечето моменти мислих,че от тестото няма да се получат никакви бухти,защото Рая не искаше да спре да разточва ,а резените на тестото за пържене бяха меко казано безформени...
С дете в кухнята,което само повтаря: "Дай !Аз!" е забавно и напрегнато...


Снимката не е най-качествената ,но повярвайте ми тази е най-фокусираната,защото от еуфория не можеше да се стой мирно...
След като реших да я оставя да се забавлява,като специално за нея отделих една малка част от тестото ,което не спираше да разточва,аз успях да изпържа по-голямата част от бухтите...


Рецептата за тези бухти видях от кулинарната ми група "Домашни вкусотии" и по-точно от Irina Dacheva !!!
Не вярвах,че ще се получи нещо заради помощничката ми ,но станаха супер вкусни!
Имам една корекция по рецептата на Ирина,брашното е доста повече от посоченото от нея :) 
Ето продуктите:
2 яйца
250 гр. кисело мляко
4 с.л. захар
1 ч.л сода бикарбонат 
400-500 гр. брашно

олио за пържене 
пудра захар за поръсване 

Приготвяне:


Яйцата и захарта се разбиват добре.
Содата се слага в млякото да шупне.
Млякото се добавя към разбитите яйца и отново се разбива добре.
Постепенно се слага от брашното до като се получи меко тесто,което е годно за разточване.
Разделете го на няколко части,които да разточвате.
По рецепта се разточват с дебелина около 1 см.,но аз не успях да следвам тази подробност,защото действах според ситуацията,която разбирате,че беше забавна ,но и напрегната....
Доказателство за изпитаната рецепта, е че се получиха бухти дори и с "помощта" на детето ...
Сгорещете олиото и пържете нарязаните с желаната от вас форма бухти.


Пържат се много бързо и стават супер вкусни...
Консумирайте ги топли поръсени с пудра захар или любимото ви домашно сладко!
 Хапнете ги навън и се насладите на перфектната закуска придружена с песента на птиците и топлината на слънчевите лъчи ...


Това са моите първи бухти приготвени с много любов и радост ...

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !