Translate

петък, 19 юни 2015 г.

Вафлена торта


Много обичам вафли с вкус на шоколад и халва...
Отдавана искам да приготвя торта с такъв вкус.
Ето я и нея,моята вафлена торта!


Получи се много вкисна и сладка !


Реших да запазя формата на корите и да я украся съвсем бързо,защото не съм много добра в декорацията на торти...


Отгоре я покрих със смлени орехи,които мисля ,че са точно на мястото си като завършек на перфектния вафлен вкус.


Когато опитвате тази торта не ви се иска да спрете .


Това е една от най-бързите и лесни торти ,които съм правила.
Крема се приготвя изключително лесно,няма причина да се сгреши!


Ето продуктите:
1 пакет вафлени кори

за крема:
400 гр. халва
200 гр. шоколад
100 гр. масло
150 мл. сметана

 1 ч.ч. смлени орехи за декорация

Приготвяне:


Първо се приготвя крема.
Нарежете халвата на малки парчета и шоколада също.
Сложете ги в дълбока купа.


В малка тенджера сложете сметана и маслото.
Нека стой  на огъня до като заври.


Когато започне да завира изсипете сметаната и маслото в купата при халвата и шоколада.


Бъркайте до като получите гъст крем.
Когато се охлади малко започнете да сглобявате тортата.


Започнете като сложите една вафлена кора за основа и започнете да редувате крем с кора.
Всичко е много лесно,а резултата много вкусен!


От желание да снимам тортата и да опитаме,почти веднага след сглобяването я нарязах и малко сгреших.
Понеже е голяма торта не се изяде веднага след ден ,два корите омекват и тортата става още по-вкусна ...
Ако успеете да изчакате поне ден преди да я опитате ще е добре,но ние не успяхме...


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !