Translate

понеделник, 22 юни 2015 г.

Фритата от тиквички


В стремежа си да опитваме нови ястия не спирам да търся и експериментирам различни идеи от блогъри или споделени рецепти от кулинарната ми група "Домашни вкусотии"!


Реших да приготвя тази фритата от тиквички, защото в градината има много и всеки ден стават нови и нови тиквички .
Не искам да ги оставям да престаряват или да се хвърлят и готвя тиквички в изобилие...
Поднесени под различни форми се приемат добре от съпруга ми.


Точно и заради него добавих бекон в този Италиански омлет, защото ако няма малко месце може да не яде...


Много лесно се приготвя и е доста вкусно, а и също така леко ястие...

Ето продуктите:
1 по-голяма тиквичка 
4 яйца
100 мл. течна сметана или прясно мляко 
100 гр. кашкавал
20 гр. топено сирене
50 гр. пушено филе или бекон
30-40 гр. бяло сирене 
120 гр. моцарела
прясна чубрица
копър
черен пипер
чесън
магданоз

Приготвяне:


Нарежете тиквичките на кубчета, посолете ги и си отавете да се отцедят .


Отделете белтъците от жълтъците.
Жълтъците разбийте със сметаната (млякото).
Към тях добавете бекона,сирената ,кашкавала ,подправките и тиквичките.
Разбъркайте добре.
Разбийте белтъците на сняг и ги добавете към останалата смес.
Покрийте тавата ,в която ще печете с хартия за печене.
Изсипете сместа и печете на 200 градуса до готовност.
Малко преди да е готово нарежете моцарелата на парчета и покрийте фритата с нея.
Запечете до приятно златисто.
Когато малко се охлади може да сервирате.


Това е едно вкусно и много леко ястие, с което може да разнообразите седмичното си меню!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !