Translate

сряда, 3 юни 2015 г.

Домашен карамелен сладолед


Всеки обича карамел и всичко с вкус на карамел,особено децата!
Като чуя карамел и правя аналогия с деца...
Реших да приготвя домашен сладолед с типично карамелен вкус!
За разлика от първия ми домашен сладолед в този няма яйца и мисля,че става много по-лесно!
Има разлика и в самата консистенция на сместа,този е по-мек и по-лесно се сервира от другия!


Мисля,че ще си имам нов фаворит сред домашните сладоледи!
Ще ви обясня подробно как се приготвя за да се възползвате и вие от това завладяващо вкусно карамелено изкушение...


Ето и продуктите:

220 гр. захар
220 мл. вода
400 мл. прясно мляко
250 мл. сметана за разбиване 

Приготвяне:


Сладоледа се приготвя много лесно,започнете като сложите в дълбок тиган захарта.
Използвайте гореща  вода и млякото трябва да е на стайна температура.
Когато захарта започне да се сменя цвета си т.е. да се карамелизира добавете смесените мляко и вода.
Бъркайте непрекъснато .


Трябва да се получи в началото нещо такова от снимката.
Като бъркате и крема започне да се сгъстява трябва да се получи смес наподобяваща гъстотата на боза.


Оставете крема да изстине.
Когато крема е студен разбийте сметаната в робот или с миксер.
Внимателно добавете сметаната към крема и разбъркайте.


Получава се пухкав и въздушен крем.
Сложете в подходящ съд и приберете във фризера.


Резултата изненада и мен.
Гарнирах сладоледа със смлени орехи.


Сладък,ароматен и много,много карамелен...
Вкусотия!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !