Translate

петък, 5 юни 2015 г.

Магданозено руло


Вчера се погрижих за градината от билки и направих първото рязане на магданоз за сезона.
Много съм доволна от количеството, което изкарах .


Почистих ,измих и нарязах магданоза, реших да го изтегля на везната.
Получих 600 гр. магданоз.
С половината количество приготвих това руло, а
с останалото ще импровизирам с друга вкусотия.


Тези солени рула са ми любими, обожавам ги.
Не харесвам сладкишите толкова, колкото зеленчуковите руло и плънката им.
Както всички останали и това се получи страхотно!


Ето продуктите за него:

300 гр. магданоз
2 яйца
1 скилидка чесън
сол
черен пипер
2 ч.л. бакпулвер
2 с.л. кисело мляко
4 -5 с.л. брашно
30-40 мл.олио

за плънката:
200гр.майонеза
125 гр. крема сирене
2 с.л. заквасена сметана
50 гр.сирене
1 сварено яйце
2 кисели краставици
копър
чесън

Приготвяне:


Първо кипнете вода, аз използвам ел. кана, с която става много бързо.
Магданоза нарежете на ситно, сложете го в подходящ съд и го залейте с вряла вода.
Нека постои около минута или две и го изкарайте,като го сложите в студена вода.
Така магданоза запазва зеления си цвят.


Отцедете от водата и го сложете в купа, в която ще се приготви сместа за основата.
Настържете чесън,сложете подправките и яйцата.
Разбъркайте добре, добавете киселото мляко и олиото.
Брашното смесете с бакпулвера и го сложете накрая.
Получава се ето такава смес.


Покрийте тавата за печене с хартия.
Аз използвам тавата, която е към фурната.
Разпределете сместа равномерно и печете в топла фурна на 180 градуса до суха клечка.


До като се пече пригответе плънката.
Намачкайте крема сиренето, настържете на ренде чесъна, сиренето, киселата краставица и яйцето.
Добавете останалите съставки и разбъркайте добре.


Изпечената основа обърнете внимателно върху кухненска кърпа.
Когато се охлади нанесете плънката и навийте на руло.
Сложете в хладилника за да стегне!


Този вид рула са ми любими.
Перфектният обяд за работа или за хора в движение.
Ето ТУК може да видите всички видове солени рула,които съм приготвила.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !