Translate

сряда, 15 юли 2015 г.

Фреш от диня


Днес имах работа в Пловдив и се прибрах през ранния следобед!
Имах нужда от нещо студено,тонизиращо,свежо и зареждащо!
Фреша от студена диня и лед в точно тази напика,която съдържа всички изброени думи в предишното изречение !
Трябва да се опита!


Публикувам тази идея само заради самата идея, да ви споделя и подсетя да го опитате !

Трябва ви само :

1 голям резен диня
4-5 ледчета


Приготвяне:

Аз използвах кухненския робот ,вие може да използвате блендер .
Почистете динята от семките сложете я в робота с подходящи ножове ,добавете леда и пуснете копчето!
След секунди имате тази незаменима освежаваща напитка!

Ще ви предложа и коктейл за летните вечери отново с диня!
Към изброените продукти по-горе добавете и 50 -100 мл. водка.
Отново разбийте в блендер или робот.
Поднесете в декорирана чаша със захар и резен диня!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !