Translate

четвъртък, 16 юли 2015 г.

Оцет с билки



Този оцет го приготвям не за първи път.
До скоро имах още от оцета, който правих преди повече от година.
Днес си направих нов и реших да споделя с вас.


Всичко е много просто и лесно стига да разполагате с пресни билки от градината и ябълков оцет.


Този оцет е подходящ за салати и туршии, защото е много добре овкусен с приятни аромати и вкус.


Много пъти съм го използвала към салата от зеле или вместо винен оцет в туршията слагам от този.


Ето и продуктите:

500 мл. ябълков оцет
по няколко стръка от следните билки, вие може да използвате тези, които имате или обичате.
магданоз
риган
чубрица
мащерка
босилек
целина



Приготвяне:

Аз си купувам ябълков оцет.
Откъсвам от градината подправки,измивам ги.
Слагам оцета в стъклена бутилка и вътре слагам пресните билки.
След няколко дни оцета ще е овкусен.
Има дълга трайност, само трябва всички билки да са потопени в него.
Вече споменах за какво може да го използвате.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !