Translate

неделя, 19 юли 2015 г.

Патладжани на фурна


След като може да се изпекат тиквички на фурна и да са хрупкави ,защо да не може да се получи и с патладжан ?
Пробвах с един патладжан и съм доволна от резултата.


Много си подхождат с чеснов сос ,толкова са хрупкави и вкусни.
Препоръчвам ви да пробвате.


Ето какво ви е необходимо :
1 патладжан 
брашно за овалване
олио
сол

за соса :
400 гр. кисело мляко
100 гр. майонеза
сок на половин лимон
2 скилидки чесън
копър
магданоз 

Приготвяне :


Нарежете патладжаните на дълги и тънки резени.
Посолете ги за няколко минути,за да се отцедят от горчивината си.
Набрашнете ги от двете страни добре.
Покрийте тава с хартия за печени и подредете патладжаните.
Полейте ги със струя олио и печете до златисто.
Соса се приготвя ,като се смесят млякото,майонезата ,сока и настъргания чесън.
Разбийте добре соса,за да няма бучки ,добавете подправките и залейте готовите патладжани.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !