Translate

понеделник, 6 юли 2015 г.

Сьомга в млечен сос


Кулинарията специално за мен е хоби,когато се намирам в кухнята си и готвя съм най-спокойна и мисля само за положителни неща...
Нямам претенции да съм кулинарен експерт ,аз съм жена,домакиня,майка и съпруга ,готвя за семейството си !


Ястията,които представям тук в блога и кулинарната ми група " Домашни вкусотии " са напълно съобразени с вкуса на семейството ми!


Реших да приготвя този котлет от сьомга с млечен сос ,защото много ми хареса като идея ,а и съставките напълно си подхождат с вкусът ни...
Получи се голяма вкусотия!


Ето продуктите:
котлет от сьомга 
зехтин
черен пипер
копър
лимонов сок 
магданоз 
сол

за соса:
200 гр. заквасена сметана 
150 мл. готварска сметана 
чесън
сол
къри
кашкавал за поръсване 

Приготвяне:


Сьомгата се овкусява със сол,пипер,копър,магданоз ,лимон и зехтин.
Разбивате сметаните с подправките и заливате котлета.


Печете под фолио на 180 градуса около 15 минути.
Махнете фолиото и настържете кашкавала.
Оставете да се запече отгоре кашкавала и сервирайте топло.


Както споменах получи се много вкусно!