Translate

вторник, 7 юли 2015 г.

Арменски сладки


Ето, че дойде и техният ред!
След няколко дни предстой едно важно за мен събитие и от сега се приготвям за него.
Тези сладки и още доста други вкусотии ще са герои на заветния ден.
Получиха се много по-лесно отколкото очаквах.
Вижте рецептата и се убедете сами в това.


Ето и продуктите:

1 ч.ч. вода
1ч.ч. олио
3 ч.ч. брашно
щипка сол
1 ч.л. сода 
локум
орехи
пудра захар 

Приготвяне:


В тенджера сложете водата и олиото.
Когато заврат сложете солта и содата.
Махнете от котлона и добавете всичкото брашно на веднъж, като бъркате с дървена лъжица.
Оставете тестото да се охлади добре.
През това време нарежете локума на малки парченца, колкото грахово зърно.
Пригответе и орехите.
В тава сложете хартия за печене, пуснете фурната на 150 градуса, за да се затопля.
Започнете оформянето на топчета, като във всяко слагате орех и локум.
Наредете тавата и печете около 10 минути или до готовност.
Когато сладките са вече студени ги поръсете с пудра захар.
Перфектни са за следобедното кафе.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !