Translate

вторник, 21 юли 2015 г.

Сини кебап или тава кебап


Преди няколко дни гледах предаването на Максут Ашкар, в което той приготви този кебап.
Простотата на рецептата ме впечатли много и ето,че днес и аз го приготвих.


Получи се ужасно вкусно и горещо ви препоръчвам да го приготвите.
Постарах се да следвам рецептата стриктно без да правя големи промени, но нямаше да съм аз, ако не променя нещо, дори и минимално.


Тази рецепта е много лесна и бързо ще ви стане любима.


Самата техника на приготвяне на сини кебап е много проста!
Трябва ви кайма, картоф, чушка, домат и подправки.


Ето и продуктите :
може да използвате готова кайма смес от говеждо и свинско месо, аз си смлях в домашни условия каймата.

400 гр. говеждо месо
200 гр.свинско месо
1 малка глава лук
1 чушка
1 домат
1 картоф
3 скилидки чесън
4-5 с.л. лютеница
пресни билки: магданоз, мащерка, 2-3 листа босилек, чубрица
сол
кимион
черен пипер
олио вода


Приготвяне :


Ако използвате месо трябва да го смелите, аз използвам кухненски робот.
В робота слагам месото, лука, чесъна, кимиона, пипера, пресните билки и смилам всичко заедно.


Смляната кайма слагам в купа и добавям 2 с.л. лютеница, омесвам добре.


Вземете тавата, в която ще печете сини кебап, сложете малко олио на дъното и го размажете.
Нанесете каймата равномерно по основата и стените на тавата.
Обелете картофа и го нарежете на тънки кръгчета.
Подредете ги върху каймата.
Отгоре сложете резени домати и чушка.
Разтворете още 2 с.л. лютеница в около 50 мл.вода.


Залейте отгоре с получената смес, поръсете с чубрица и печете на 200 градуса до готовност.
Ето го и него готов и изпечен сини кебап.


Голяма вкусотия е!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !