Translate

четвъртък, 13 август 2015 г.

Домашен шоколадов сироп


Преди доста време видях тази рецепта в блога на Ману и бях решила, че ще приготвя този сироп.
Ето, че днес го приготвих, буквално става за около 10 минути.
Идеален шоколадов сироп за гарниране на сладолед,палачинки,мекици, понички и каквото си пожелаете.


Много съм доволна от рецептата и за това ще я споделя с вас.


Имате нужда от 4-5 съставки и този божествен сироп ще е готов.


Ето и продуктите :

65 гр. какао 
300 гр. захар
250 мл. вода
2-3 ванилии
щипка сол 

Приготвяне :


Аз реших да гарнирам с него новия домашен  Сметанов сладолед  .
Самото приготвяне е много лесно.


Сложете в тенджера какаото и водата.
Пуснете котлона на средна температура.
Когато какаото се разтопи добавете захарта, солта и ванилията.
Варете около 5 минути и бъркайте за да не залепне.
Това е.


Получих около 400 гр. ,сложих го в стъклени шишенца в хладилника.
Както виждате сиропа е перфектната добавка към сладолед.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !