Translate

събота, 15 август 2015 г.

Трицветна торта


Честит празник на всички ,които празнуват днес!
Пожелавам ви да сте преди всичко здрави , всичко друго може да се подреди !
След няколко седмици на почивка на море и планина ,вече се връщам с нови предложения,сили и идеи...


Хубаво е човек да почива и смени ежедневието си за малко ,но за мен лично най-хубаво е в къщи...
Обожавам да прекарвам време в дома ни, да готвя нещо ново и интересно,да се занимавам с малката си градинка ,или да приготвям нещо за зимата...


Бях на гости в дома на майка ми и видях ,че къпините имат доста узрели и ги обрах...
Бяха около 400 гр. и реших да приготвя тази свежа торта с тях...


Получи се прекрасна на вкус.
Основата е от шоколадов блат,сиропиран с Домашен шоколадов сироп , крем от къпини и за финал слой от нежен бял шоколад...
Голяма вкусотия, с която ще впечатлите всички!


Ето продуктите :
За шоколадовата основа използвах рецептата за шоколадов "Фъч" !
2 ванилии
1 ч.ч. захар
2 ч.ч. брашно
1 кофичка кисело мляко
1 ч.л. сода
1/2 ч.ч. олио
6 с.л. какао 

за къпиновия крем:
400 гр. къпини
200 гр. захар
120 гр. крема сирене
150 мл. сметана за разбиване 
1 ванилия
15 гр. желатин 

за белия крем:
100 гр. бял шоколад
150 мл. течна сметана
5 гр. желатин
1 ванилия 

Приготвяне :


Първо пригответе шоколадовата основа.
В дълбока купа слагаме брашното ,захарта,какаото и ванилията.

Разбъркваме добре сухите съставки.Към киселото мляко добавяме содата и чакаме да шупне.


Когато содата е шупнала добавяме млякото и олиото към сухите съставки и разбъркваме ,до като се смесят продуктите.
Слагаме в тава( аз използвам силиконова 22 см.) и печем в предварително затоплена фурна на 150 градуса.
Аз проверявам дали е изпечен с помощта на дървен шиш.



Измийте къпините и ги посолете със захарта.
Оставете така около 15 минути,сложете крема сиренето и пасирайте плодовете.


Разбийте сметаната на пяна и я добавете към плодовете.
Пригответе желатина според инструкциите посочени на опаковката и добавете към плодовия крем..
Сиропирайте шоколадовия блат.
Изсипете къпиновия крем и сложете във хладилника до като стегне напълно крема.


Белия шоколадов крем се приготвя като начупите шоколада на парчета и го сложите в малка тенджерка на котлона заедно със сметаната.
Когато се разтопи го бъркайте около 5 минути.
Отново пригответе желатина и го сложете в крема.
Когато стегне малко и се охлади го изсипете върху къпиновия крем.
Сложете в хладилника за около 2 часа.
При мен тортата пренощува в хладилника.


Комбинацията е повече от перфектна.
Много съм доволна от вкуса на тортата.


Напоследък имам помощничка при снимането на храната.
Да ви е вкусно !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !