Translate

вторник, 18 август 2015 г.

Солен чийзкейк



Този чийзкей го приготвих за да употребя останалите от детето не доизядени солети,крекери ,соленки и подобни храни в опаковки.


Имах доста ,които събрах и реших да направя тази солена торта,чийзкейк или салата !
Получи се доста вкусно ,а и направата му не отне много време ,като за обикновен чийзкейк.


 Основата е от хрупкави солети и крекери ,които са комбинирани с масло, а крема е от крема сирене, сирене, заквасена сметана и подправки...
Декорацията е изцяло по ваше желание, аз го украсих с каквото имах ...


Опитайте я ,защото съм сигурна,че ще ви хареса ...


Ето продуктите :

200 гр. солети или подобни на тях соленки
50 гр. масло 

за крема :

120 гр. крема сирене
50 гр. бяло сирене
400  гр. заквасена сметана
2- 3 скилидки чесън
копър
2-3 кисели краставици 
10 гр. желатин 

за декорация :

маслини
чери домати 
краставици 
сварено яйце 

Приготвяне : 


Първо сложете солетите и маслото  в блендера и ги смелете.
Вземете тава с махащи се стени или ринг на торта.
Размера на този чийзкейк е 17 см. .
Сложете смляната основа ,притеснете добре и сложете в хладилника за около 20 минути.


Пригответе крема ,като настържете киселите краставици на ренде,заедно с чесъна и сиренето.
Крема сиренето намачкайте с вилица.
Добавете сметаната и разбъркайте добре всичко.
Сложете копър и други билки по ваш вкус.


Пригответе желатина според указанията на опаковката и го добавете към соления крем.
Изсипете го върху основата и сложете в хладилника.


След като крема стегне внимателно махнете ринга и декорирайте според наличните ви продукти.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !