Translate

четвъртък, 27 август 2015 г.

Сладкиш със сини сливи



 Ще бъда честна и ще си призная, че съм опитвала да приготвям този сладкиш с други плодове, но никога не ми се е получавал.
Или не се е изпичал, или плодовете са залепвали за тавата, не ми вървеше с него.


Но не се отказах, сега е сезона на сините сливи и реших да опитам за пореден път да приготвя този ужасно вкусен сладкиш.


 Въоръжих се с всичко съставки и търпение и го започнах!
Успях, получи се много вкусен и сочен.
Дори аз хапнах няколко парчета, по принцип не си хапвам особено много сладкиши, фен съм на солените рула и салати.


 Ето продуктите :

около 500 гр. сини сливи
2 яйца
150 гр. захар 
1 ч.ч. брашно 
100 мл. прясно мляко 
1 бакпулвер
90  гр. масло
1 ампула ванилия 

за карамела :
50 гр. захар
30 гр. масло
10 мл. олио

Приготвяне : 


Първо разбийте маслото и захарта на крем,постепенно добавете яйцата и прясното мляко.
Сложете бакпулвера.
Разбийте добре сместа и внимателно добавете брашното.
Получената смес оставете.
Може да сложите и ванилията.


В тавата, в която ще печете сладкиша сложете захарта, маслото и олиото.
Поставете я в затоплена фурна на 150 градуса и карамелизирайте.
Внимавайте карамела да не прегори, защото сладкиша ще горчи.


 Почистете сливите от костилките.
Когато захарта се е превърнала в карамел наредете сливите с дупетата нагоре.
Изсипете отгоре сместа и печете в топлата фурна го готовност на сладкиша.


Готовия сладкиш се обръща в подходящ съд.
 Ето го и него, готов в целия си изкушаващ вид.



Получи се перфектният сладкиш.
Сладък, сочен и пленителен.
Рецептата видях от тук !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !