Translate

вторник, 4 август 2015 г.

Студена доматена супа


Ако топлото време ви изморява и не желаете да готвите около фурната и котлона, то това мое предложение ще ви хареса!
Това е една от любимите ми супи.
Винаги е отлично решение за бързо приготвена вкусотия!


Аз я комбинирам с препечен хляб и сирене,но те са по желание.
Трябват ви няколко студени домата,лук,чушка подправки по вкус и пасатор или блендер.
Това е !
Резултата е винаги перфектен и много вкусен!

Ето и продуктите:
3-4 студени домата
1 чушка зелена или червена по ваш избор,може и люта ако сте фенове
1/4 глава лук
сол на вкус
чубрица
босилек
риган
магданоз
олио

Приготвяне : 


Нарязвате доматите на четири ,почиствате чушката и ги слагате в блендера.
Нарежете на парчета и лука,сложете пресни билки по ваш вкус.
Смелете ,сложете олио и сол .
Сервирайте с препечен хляб,сирене,кашкавал,маслини или каквото обичате!


Тази бърза супа ни е любима.
Сега през лятото правим доматен сок в бутилки и зимата редовно я приготвям .
Ето едно лесно и практично решение за лек и вкусен обяд!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !