Translate

сряда, 5 август 2015 г.

Сладкиш с халва и локум


Преди около месец в моята кулинарна група " Домашни вкусотии " Svetla Atanasova сподели тази рецепта.
Още тогава реших, че ще приготвя този сладкиш.
Фен съм и на халвата и на локума, така че този сладкиш е точният за мен!


Напълно достъпни продукти, дори и без яйца,той е перфектният десерт.
Получи се много сочен и ароматен.


Ето и продуктите : 

1 1/2 ч.ч. кисело мляко 
1/2 ч.ч. олио
1ч.ч. захар
2 ч.ч. брашно
150 грама халва
5-6 кубчета локум
1 бакпулвер

Приготвяне :


В дълбока купа се смесват млякото, захарта и олиото и се разбъркват добре.
Бакпулвера се слага към брашното и се добавя в сместа.
Объркайте добре към тази смес се настъргва халвата и се разбърква отново.
Сместа слагате в тава, която е подмазана или покрита с хартия за печене.
Отгоре нареждате нарязания на малки парчета локум и печете на 180 градуса до суха клечка.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !