Translate

сряда, 2 септември 2015 г.

Карамелен сироп за 15 минути


След като приготвих Домашен шоколадов сироп дойде ред и на карамелен.
Повечето хора обожават карамел, а този сироп е перфектният топинг за сладолед, торта, палачинки или понички.


Приготвянето му отнема не повече от 15 минути,както съм написала в заглавието на публикацията.
Аромата му е пленителен, а вкусът завладяващ.


Оставям на вас да решите с каква кулинарна вкусотия ще го комбинирате.

Ето и продуктите :

150 гр. бяла захар
50 гр. масло
100 мл. течна сметана 
щипка сол 


Приготвяне : 


В малка тенджерка или по-дълбок тиган изсипете захарта, сложете на котлона и го пуснете на средна температура.
Пригответе маслото и сметаната през това време.
Когато захарта започне да се карамелизира и става течна сложете маслото, то ще започне да се  "пържи "!


Сложете сметана, карамела може да стане на бучки, но не се тревожете,бъркайте с дървена лъжица и карамела ще се получи на сироп.
Задръжте карамеления сироп на котлона до като стане като на снимката.
Трябва да добие приятен карамелен вид, вкус и аромат.
Приготвянето му ми отне не повее от 15 минути.


Изсипете сиропа в бурканче и когато се охлади може да го сложите в хладилника.
Както написах по-горе е перфектната добавка към някое сладко изкушение...

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !