Translate

четвъртък, 10 септември 2015 г.

Шоколадов пудинг


Днес времето е малко мрачно и дъждовно и мисля, че с този пудинг ще се почувстваме по-добре.
Всеки обича шоколада във всички форми, аз го предлагам като лек, пухкав и завладяващо вкусен пудинг, който се приготвя за няколко минути.


Толкова е вкусен, че когато започнете да го опитвате няма да имате сили да спрете.
В къщи свърши за няколко часа.


Ето какво ви е необходимо :

800 мл. прясно мляко 
200 гр. млечен шоколад
1 бр. (60 гр.) опаковка царевично нишесте 

за декорация :
бял шоколад 

Приготвяне :


В тенджера сложете млякото и начупения шоколад.
Сложете на котлона и бъркайте, когато млякото започне да се затопля, а шоколада да се разтопява.
Разтворете в малко вода нишестето и го пригответе да го добавите към крема.
Не съм добавила захар, защото шоколада е достатъчно сладък.
Когато шоколада е напълно стопен, добавете разтвореното нишесте.
Бъркайте непрекъснато до като крема се сгъсти.


Напълнете купичките и го сложете в хладилника за да се охлади.
Малко преди да сервирате декорирайте със ситно нарязан бял шоколад.


Много вкусен и нежен пудинг...

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !