Translate

сряда, 16 септември 2015 г.

Айле сладкиш


Дойде и неговия ред !
Този сладкиш е много вкусен и съм сигурна ,че ще го приготвям отново !
Реших да го направя с какао , за да се откроят корите за баница...


Много съм доволна от вкуса и  вида на Айле сладкиш !


Сладкиша се сиропира и се получава много сочен и сладък...


Ето и продуктите :

500 гр. кори за баница
3 яйца
150 гр. захар
200 гр. кисело мляко
10 гр. бакпулвер
100 мл. олио
2 с.л. какао
около 250 гр. брашно може и повече сместа е като за кекс
есенция кокос или ванилия

за сиропа :

350 гр. захар
500 мл. вода
есенция ванилия или кокос
малко лимонов сок 
кокосови стърготини за поръсване 


Приготвяне :


Вземете една тава, в която ще се приготвя сладкиша и я подмажете с олио.
Наредете корите за баница една по една на хармоника.


Полейте със струя олио и ги запечете във фурната до златисто.
През това време пригответе кексовата смес.
Първо се разбиват яйцата със захарта .
След това се добавя олиото , млякото,аромата,какаото  и бакпулвера.
Накрая внимателно добавяйте брашното, трябва да се получи хомогенна смес за кекс ...
Може да употребите повече брашно от посоченото ...


Запечените кори залейте със сместа .
Печете на 180 градуса до суха клечка.
Оставете сладкиша да се охлади.
Приготвяте сиропа като смесите всички продукти и варете около 5 минути на котлона.
Заливате охладения сладкиш с горещ сироп.


Покрийте Айле сладкиша с кокосови стърготини.
Поставете го в хладилника и след около час ,два опитайте...
Божествен е !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !