Translate

понеделник, 28 септември 2015 г.

Картофена крем супа


На вън вали дъжд и е малко мрачно...
В такива дни няма по-подходящо ястие от топла супа...
Стопля тялото и душата...


Много пъти се капя да приготвя тази супа , но най-накрая се реших...


Отлагах да я приготвя ,защото подозирах, че само аз ще я хапвам .
Рискувах , но риска ми беше пресметнат, защото направих много малко количество в една малка тенджерка...


С най-голямо удоволствие си хапнах от тази ароматна и вкусна супа, определено ми хареса...


Ето и продуктите :

3-4 бр. картофа
500 мл. пилешки бульон
няколко стръка целина ,магданоз и девесил
1 малка глава лук
2 скилидки чесън
20 гр. масло
100 мл. прясно мляко
кимион
черен пипер
магданоз
сирене за декорация 

Приготвяне :


Ако скоро сте варили пилешко месо ,може да използвате бульона му.
Аз така направих в този бульон сварих картофите заедно с целината, девесила и малко магданоз.
Когато картофа се свари, настържете на ситно ренде лука и чесъна.
Пасирайте картофите заедно с бульона и всичко останало.
Добавете прясното мляко и маслото и разбъркайте.
Овкусете с подправките по ваш вкус.
Накрая нарежете магданоз на ситно .
Сервирайте с настъргано сирене и малко магданоз...
Получава се много вкусна супа...


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !