Translate

сряда, 30 септември 2015 г.

Сладкиш с банан ,шоколад и орехи


Този сладкиш се получи като изненада за мен, защото в къщи искаха "нещо сладко " , но и сиропирано ...
Сами виждате ,че този сладкиш не е сиропиран ,получи се толкова пухкав и сладък, че го оставих така...


Имах един останал банан , малко орехи ,малко шоколад и ,ето,че се получи ...
Сладкиша свърши за няколко часа !


Толкова се хареса, че не разбрахме кога в тавата остана това парченце, за малко да остана без снимки...


Ето и продуктите :

2 яйца
1 банан
150 мл. айран 
15 гр. бакпулвер
50 мл. олио
2-3 ванилии
150 гр. захар
около 200 гр. брашно 
2 с.л. начупени орехи
4 блокчета шоколад

Приготвяне :


Разбивате яйцата със захарта ,постепенно добавяте олиото към тях , а след това и айрана.
Към получената смес добавете бакпулвера ,брашното и ванилията.
Когато получите смес като за кекс нарежете банана на малки кубчета.


Отново разбъркайте сместа.
Тавата ,която използвах е с размер 20/28 см.
Покрийте я с хартия за печене или я намажете с олио и поръсете с брашно отгоре.
Изсипете сместа, отгоре поръсете с орехи и шоколад.
Печете в топла фурна на 180 градуса до суха клечка.
Получава се много пухкав сладкиш с малки парчета шоколад и орехчета...
Вкуса на банан е навсякъде ...


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !