Translate

петък, 4 септември 2015 г.

Пиле лютика


Тази рецепта беше набелязана от доста дълго време .
Ето, че най-накрая дойде и нейния ред .
Пиле лютика, една неописуема вкусотия ,която е добре да се опита !


Комбинация от ароматни печени чушки, задушен лук ,пилешко месо и вкусен сос...
Едно предложение , с което може да разнообразите ежедневното си меню.


Ето продуктите :

2 бр. пилешки бутчета 
10 -15 бр. печени чушки
2 пресни червени чушки
1 люта чушка (ако сте фен на пикантното )
3 глави лук
кимион
черен пипер
червен пипер
масло за намазване на месото
чесън 
2 с.л. брашно за сгъстяване на соса
чубрица

Приготвяне :


Аз реших да сваря пилешкото месо , за да е добре сготвено след това.
Нарежете чушките на резени, обелете лука, чесъна и ги нарежете .
Сложете всичко в тава, добавете пилешките бутчета, които предварително са сварени ,осолени и подправени с кимион,черен пипер .
Намажете ги с масло и внимателно ги поръсете с червен пипер.
Вместо вода в тавичката сложете от пилешкия бульон.
Подправете с чубрица и сол.
Покрийте с фолио и печете на 200 градуса около час.
Малко преди да спрете фурната разтворете брашното в малко вода и с него сгъстете соса .
Сервира се топло ...


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !