Translate

петък, 25 септември 2015 г.

Пънчета от печени чушки


По-лесно измислих тази рецепта, от колкото името й.
Малко е смешно, защото доста мислих как да нарека тази вкусотия.
Повярвайте ми, наистина са вкуси !


Сега сме в разгара на сезона на тези ароматни и вкусни печени чушки.
В нашия дом се пекат на огън и аромата, който придобиват е страхотен.
Само тези, които са опитвали знаят за какво пиша..


Съвсем спонтанно до като белех чушките ми дойде на ум, да ги приготвя по този интересен начин.


Така приготвени и поднесени са перфектното предястие, с което ще впечатлите всички.
Аз изпробвах идеята само с шест броя, защото все пак имаше и риск, можеше да не се получи!


Сега ще ви представя продуктите и само ще се убедите, че се правят с достъпни съставки.

8-10 бр. печени чушки
6 бр. резена топено сирене
настърган кашкавал
6 с.л. сладка царевица
6 с.л. натрошено бяло сирене
2 яйца 
малко олио за намазване на формата за кексчета

Приготвяне :


Вземете една форма за кексчета и внимателно намажете с олио от вътре.
Подредете чушките така, че да покрият стените на всяко гнездо.


На основата сложете един резен топено сирене.
После сложете бяло сирене, царевица , кашкавал, чубрица .
Преди да завиете формата с чушките, разбийте яйцата и сложете във всяка форма малко яйце, то ще служи за спойка на продуктите.
Завийте плънката с чушка и печете на 200 градуса около 20 минути.


Изчакайте да изстинат и ги сложете в хладилник за около час, след това внимателно ги обърнете или извадете.
Декорирайте с пресни билки и сервирайте.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !