Translate

сряда, 14 октомври 2015 г.

Фритата от картофи и лук


Преди ден бях изправена пред вечния въпрос ,който мъчи всяка домакиня , а именно "Какво да сготви днес ?" 
Колкото и невероятно да ви се струва и аз доста често се питам и мисля, какво да сготвя ?


Този път имах малък жокер от съпруга ми като каза, че иска картофи с наденица .
Той  обича наденица и си беше купил солидно количество,какво да ви кажа пратете мъж сам на пазар...
Едно е сигурно ще има няколко килограма различни видове месо...


Повече от вас ме познават добре и знаят ,че обичам да разнообразявам класическите ястия ,като ги поднасям под различни варианти...
Е ,замислих се дали да приготвя ей така просто картофи на фурна с наденица или да е в този състав но по-различно...


От името на публикацията ви е ясно, че не приготвих картофи с наденица , разрових се за интересни идеи из Интернет и се спрях на фритата...
Не обикновена фритата ,а с лук и наденица ...


Сложих наденицата по настояване  на съпруга ми , а с нейно присъствие бях сигурна,че ястието ще се хапва стабилно...


Получи се голяма вкусотия ...
Споделих  историята , а сега ще напиша и продуктите :

5 бр. сварени картофа със средна големина
1 голяма глава лук
1 наденица ( може пушен бекон , шумка и други подобни )
1 скилидка чесън
5 яйца
350 мл. прясно мляко 
100 гр. сирене
100 гр. настърган кашкавал 
олио 
червен пипер
кимион
черен пипер
копър 

Приготвяне :


В дълбок тиган сложете олиото.
Когато се сгорещи добавете нарязания на тънки резени лук.
Когато лука омекне добавете чесъна и наденицата.


Когато наденицата се запържи леко добавете картофите ,които предварително сте сварили и нарязали на колелца.
Овкусете с подправките всичко.
Гответе около 5-10 минути и  спрете котлона.


Разбийте млякото и яйцата много добре, към тях добавете начупеното сирене.
Вземете една тава, моята е стъклена с размери 30/25 см.
Първо изсипете картофената смес ,след това разбитите мляко, яйца и сирене.
Разбъркайте добре в тавата.
Поръсете с настъргания кашкавал и малко червен пипер.
Печете на 200 градуса около 20 -30 минути или до получаване на златиста коричка.



Аромата, който ще усещате до като готвите ще ви завладее и ще ви се иска веднага да опитате.
Повярвайте ми ,че се получава много вкусно  основно ястие !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !