Translate

вторник, 20 октомври 2015 г.

Пълнена тиква


Когато ви се хапва нещо сладко и по-леко, това е едно лесно решение.
Имах под ръка остатък от една малка тиква и съвсем спонтанно реших да я напълня с каквото намеря.


Имах халва, печени орехи и стафиди, от друго нямах нужда на този етап.


Почистих тиквата и се захванах.
Резултата ми хареса, толкова вкусно се получи.


Продукти :

1 малка тиква 
2 -3 с.л. печени орехи
2-3 с.л. стафиди 
20-30 гр. халва
вода

Приготвяне :


Аз използвах малка тиква цигулка  и то само частта, в която са семките.
Напълних само тази част.
Сложете орехите, стафидите, а отгоре халвата.
В тавичката, в която ще печете сложете малко вода, покрийте с фолио.
Печете на 200 градуса до готовност на тиквата.
Моята е малка и се изпече много бързо.


Отгоре декорирайте с орехи и се насладете на този ненадминат вкус.
Халвата си подхожда перфектно на тиквата!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !