Translate

четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Сладкиш с ябълки и бисквити


Сезона на ябълките започва.
Имам възможността да си закупувам директно от градините край селото.
Там продават най-вкусните, току -що откъснати ябълки.
Наскоро си взех и след като им се насладих в суров вид, дойде време да ги използвам и в кухнята.


Редовно правя сладкиш с ябълка, но този път реших да изпробвам нещо ново за мен.
Този сладкиш с ябълки и бисквити определено е новост.
В началото помислих, че не се получи, но след като го опитах.
Мммм...
Установих, че е перфектен.


Ето от какво се нуждаете за да му се насладите и вие :
Тавата е с размери 30/20 см.
2 големи  ябълки 
1 пакет бисквити ( за тази тава 12 броя )
80 гр. масло
1 ч.ч. захар 
1 /2 ч.ч. смлени орехи
1 ч.ч. брашно
3 яйца
15 гр. бакпулвер 
щипка канела

за поръсване :
пудра захар 

Приготвяне :


В този сладкиш няма нищо сложно, напротив това е един от най-лесните сладкиши, които съм приготвяла.
Разтопете маслото и покрийте дъното на тавата с него.
Наредете върху него бисквитите.


Обелете, почистете и нарежете ябълките на малки кубчета.
Омесете ябълките с орехите и канелата.
Покрийте бисквитите с тях .
В дълбока купа разбийте яйцата със захарта, бакпулвера и брашното.
Получилата се смес изсипете върху ябълките.
Печете в топла фурна на 180 градуса до суха клечка.
Охладения сладкиш поръсете с пудра захар.


Направете си силно кафе и се насладете на този сладък сладкиш...
Рецептата адаптирах от тук !Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !