Translate

неделя, 25 октомври 2015 г.

Заешка яхния


Тази яхния се получи невероятно вкусна.
За да я направя такава и толкова вкусна , използвах малки тайни...
През лятото си приготвих домашен паприкаш от бамя , патладжан, домат и чушка...
Заешкото месо ,получих от брат ми , но беше предварително консервирано в буркан...
Така, че в общи линии малките ми тайни са в огромна помощ за мен.
Това е най-бързо приготвяната от мен яхния !


Всички съставки и продукти се смесиха в едно перфектно ароматно, богато и вкусно ястие ...
Бамята придава невероятен вкус на яхнията ...
Много съм доволна , всички я харесаха и си хапнахме сладко, сладко ...


Продукти :

600 гр. заешко месо 
1 буркан паприкаш 
5-6 картофа
1 голям морков
2 глави лук 
2 стръка целина
500 мл. доматен сок
1 с.л. захар 
магданоз
черен пипер
кимион
олио
сол на вкус 
1 дафинов лист 
 вода

Приготвяне :


В тенджерата, в която ще готвите сложете малко олио.
Нарежете лука на ситно.
Моркова на кубчета , картофа също.
Когато олиото се сгорещи сложете зеленчуците.
Аз използвах предварително сготвено заешко от буркан , ако вие ще го готвите сега , запържете месото в олио за кратко, тогава добавете зеленчуците.
Сложете водата, колкото да покрие продуктите.
Сложете капака и оставете да се готви.
Може да добавите целината и дафиновия лист за да предадат ароматите си на яхнията.
Когато зеленчуците са готови добавете доматения сок, захарта и другите подправки.
Добавете и месото от буркана, и паприкаша .
Гответе още няколко минути.
Сложете магданоза и сервирайте...


Уверявам ви , че е много вкусно !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !