Translate

четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Царска туршия по селски


Тази година твърдо реших да приготвя туршия по класически начин ,както втасва зелето ...
Ще споделя с вас какво количество зеленчуци сложих и колко сол...


Нямам бидон , но имам пластмасови кофи от сирене.
Една такава кофа има съвместимост 10 литра !
Това количество ме устройва и за това приготвих туршия в една такава кофичка.


Не съм теглила всеки един зеленчук по отделно , ще споделя общото тегло !


Ето продуктите :

2 глави карфиол
1 голяма зелка 
5 моркова
1 глава цвекло
2 големи стръка целина
5-6 червени чушки 
6 литра вода
120 гр. сол 

Така солата е в следното съотношение на 1 кг. зеленчуци се слагат 20 гр. сол ...

Приготвяне :


В дълбок леген или съд нарежете зелето , карфиола, чушката , моркова и омесете всичко добре.
Нарежете целината и цвеклото , изтеглете нарязаните зеленчуци.
Изтеглете солта ,пак повтарям , че на 1 кг. туршия се слагат 20 гр. сол.
Омесете туршията със солата ...
Сложете туршията в бидон или кофа и притеснете добре.
Налейте с вода , така ,че покрие туршията.
При мен количеството вода беше 6 литра.
Натиснете отгоре с чиния, затворете с капак кофата или бидона.
Съхранявайте на хладко място.
Аз я сложих преди 7 дни , през седмицата времето е топло и туршията започна лека да се получава.
През няколко дни я разбърквайте с ръка.
 За сега няма да я пресичам, защото мисля, че ще я изядем преди да е необходимо !


Не забравяйте , че туршията е перфектната салата за домашна ракия !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !