Translate

сряда, 21 октомври 2015 г.

Пудинг банан


Радвам се, че вчера реших да приготвя този невероятен домашен пудинг.
Използвах чудесното време за да го заснема, а днес бързам да споделя с вас рецептата.


Снабдих се с домашно прясно мляко и знаех, че ще правя освен кисело мляко и нещо сладко.
Започнах да правя стандартен крем, но след това видях бананите и реших да "разчупя " крема.


Получи се чудесен, с наситен бананов вкус, приятно сладък и много пухкав.
Леко и вкусно десертче.


Толкова бях доволна от пудинга, че се постарах и за снимките му.
Този пудинг, определено ме вдъхнови.


Ето и от какво се нуждаете, за да му се насладите и вие:

700 мл. прясно мляко
60 гр. царевично нишесте ( 1 опаковка )
50 гр. бял шоколад
1 ампула ванилия
4-5 с.л. захар ( на вкус )
1 голям банан (може и два )
20 гр. масло 

за декорация :
резени банан 
шоколад


Приготвяне :


В приготвянето на пудинга няма нищо сложно.
Сложете по-голямата част от млякото в тенджера на котлона (оставете малко, за да разтворите нишестето ,около 50- 100 мл. според указанието на опаковката ).
Към млякото сложете захарта, ванилията, настържете на ренде банана/ните .
Не забравяйте и шоколада.


Разтворете нишестето в малко мляко .
Когато млякото в тенджерата стане топло и започва да завира добавете нишестето, като бъркате до пълното сгъстяване на крема.
Накрая сложете маслото.
Аромата е пленителен.


За вкуса, той е ненадминат.
Сложете крема в купички.
Декорирайте с парчета шоколад и банан.


С този крем ще впечатлите всички в къщи, дори и капризните деца, ще го харесат.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !