Translate

вторник, 6 октомври 2015 г.

Скалички


Ето ги и тях , моите скалички ...
Останаха ми изрезки от блатове , имаше опасност да се развалят и реших да приготвя тези скалички.


Винаги, когато свиждам скалички в кулинарната ми група  " Домашни вкусотии " си мисля,че се правят много сложно и съм подминавала рецептите.


Дойде момента , в които реших, че е сложно и ги приготвих !
Много съм доволна от резултата! 


Не е никак трудно ,даже напротив !
Лесно е !


Ето продуктите :

300 гр. блатове за торта 
200 гр. меко масло
1 ч.ч. смлени орехи
2 с.л. пудра захар
5 - 6 с.л. кокосови стърготини 
3 с.л. сушени плодове по ваш избор
2 с.л. начупен на ситно шоколад
9 с.л. сладкарска сметана 

За шоколадовата глазура:

50 гр. натурален шоколад
100 гр. млечен шоколад
20 мл. сметана (мляко ) 

за декорация:
парчета бял шоколад 

Приготвяне :


В дълбока купа начупете на ситно блатовете.


Сложете всички сухи съставки, накрая сложете маслото и сметана и разбъркайте много добре.
Първо бърках с лъжица, след което омесих с ръце сместа.
Оформете скаличките с ръце и ги сложете в хладилника за час.


В малка тенджерка сложете начупения шоколад и сметаната, аз използвах сладкарска сметана, на опаковката пише, че само за разбиване,но рискувах като я стоплих с шоколада и не се пресечи .
Получи се гъста глазура ,която нанесох върху скаличките.
Отново сложих в хладилника за по-малко от ас, колкото глазурата да стегне.


Получиха се много вкусни и сладки, перфектният начин да употребите изрезките от блатовете.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !