Translate

понеделник, 16 ноември 2015 г.

Сладки банички кексчета


Преди време приготвих солени мъфини по подобен начин, този път реших да са сладки.
Използвах сладко от череши и накъсани кори за баница.
Вкуса е по-различен от типични вкус на кексчета.


Много се харесаха и със сигурност отново ще ги приготвя.


Реших да поръся кексчетата с пудра захар и не сгреших.
Получиха се доста сочни и свежи.


Ето и продуктите :

12 бр. кори за баница
3 яйца
150 гр. прясно мляко
20 гр. олио
1 бурканче сладко от череши (или друго по ваш избор )
10 с.л. брашно
15 гр. бакпулвер
3 с.л. захар
ванилия 

От това количество продукти получих 20 бр. кексчета 

Приготвяне :


Накъсайте внимателно корите за баница.
Сложете брашното и добре разбъркайте всичко.


Към брашното и корите сложете бакпулвера, разбъркайте .
В купа разбийте яйцата, млякото, захарта, ванилията и олиото.
Сложете яйчената смес към корите, изсипете сладкото и разбъркайте .
Аз използвах силиконови форми, използвах и формите за крем карамел.
Намажете формите с малко масло, сложете хартийките за печене на кексчета.
Сложете от сместа и печете в топла фурна на 180 градуса до суха клечка.
Готовите кексчета поръсете с пудра захар .


Сервирайте с кафе, мляко или напитка по ваше желание ...
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !