Translate

сряда, 18 ноември 2015 г.

Меденки


Напоследък в кулинарната ми група "Домашни вкусотии" все повече започва да "мирише" на меденки ...
Вдъхнових се от групата и аз приготвих тези пленително ароматни сладки...


Рецептата за меденките видях в групата и беше споделена от Rositsa Traykova , на коята благодаря !
Приготвих меденките, една част от тях оставих така без глазура, украса и подобни, а друга декорирах с популярния айсинг .


Искам да поздравя всички, които се занимават с декорацията на сладки и меденки, не ви е лесно, установих го и аз...
Декорирах и украсявах няколко часа, а резултата е следния...


Надявам се да харесате резултата от работата ми...



Ето и продуктите : 
2 с.л. мед
2 яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.ч. олио
2 ч.л. канела
2 ч.л. сода + 5 мл. оцет
600 гр. брашно (може и малко повече )
няколко капки ванилия

за айсинга:
1 белтък
щипка сол
200 гр. пудра захар


Приготвяне;


В дълбока купа разбийте яйцата и захарта, добавете олиото, канелата, ванилията  и меда.
Сложете содата в оцета, за да шупне.
Когато содата е шупнала добавете към сместа, разбъркайте добре.
На етапи добавяйте брашното.
Омесете тесто, което сложете за 30 минути в хладилника.



Разточете тестото с дебелина около 0,5 -1 см., изрежете форми по желание.
Поставете сладките в тава покрита с хартия за печене.
Печете в топла фурна на 180 градуса за около 5-7 минути или до като сменят цвета си.


Пригответе се за аромата ,който ще усетите, а заедно с него ще създадете една неподправена празнична обстановка...


Домът ми се изпълни с аромат на Коледа...


С тези продукти получих около 40 меденки ...


На единия ден изпекох меденките, а на следващият приготвих айсинг и започнах да се "мъча"...
Айсинг се приготвя като се разбива белтъка със солта и на етапи се добавя пудрата захар.
Оцветявате с бои по желание...


Това,което виждате е първият ми сблъсък с белтъчната глазура , декорирах с клечки за зъби...
Щастлива съм, че успях да ги приготвя...


 Благодаря ви , "Домашни вкусотии"  !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !