Translate

понеделник, 2 ноември 2015 г.

Шоколадови кексчета с кокос


Тази сутрин реших , че скоро не съм правила сладки мъфини и е редно да приготвя такива.
Започнах да правя стандартна смес , но в последния момент реших ,че малко кокос ще е перфектен !


От няколко идеи в движение , ето какво се получи...
Тези вълшебни кексчета с изненада в тях, вкусна кокосова топка ...


Добре , че съм заредена с продуктите ,които ми бяха необходими за крайният резултат.
Много сме доволни  от вкуса и вида им...


Декорирах мъфините с течен шоколад, имах двуцветен , за това и украсата има този вид....


Ето и продуктите :
3 яйца
150 гр. захар
10 с.л. брашно ( с голям връх )
50 мл. олио
15 гр. бакпулвер
2 с.л. какао
150 мл. гъст айран 

за кокосовите топки :

120 гр. крема сирене
3 с.л. пудра захар
7-8  с.л. кокосови стърготини 
за декорация :
течен шоколад


Приготвяне :


В дълбока купа сложете захарта и яйцата.
Разбийте ги добре, сложете към тях олиото и айрана.
Смесете всичко като прибавите бакпулвера, какаото и накрая брашното.
Получената кексова смес оставете за да приготвите кокосовите топки.


В една купа сложете крема сиренето , намачкайте го с вилица.
Прибавете към него пудрата захар и кокосовите стърготини.
Разбъркайте добре сместа, трябва да стане лепкава и да позволява да се оформят топчета.


Вземете формите за кексчета, аз използвам силиконови ,внимателно и леко ги мажа с масло,олио или маргарин,каквото решите.
Сложете хартиените подложки във формите.
Внимателно сложете малко от сместа във формата , сложете оформеното топче малко по-малко от орех .
Отгоре сложете отново смес.
От тази доза получих 14 бр. мъфини ,остана ми малко от кокосовата смес.


Изпечете мъфините в предварително затоплена фурна на 180 градуса до суха клечка.


Декорирайте по желание с течен шоколад ,аз използвах пош.
Невероятни мъфини !
Рецептата за кокосовите топчета видях от Христина !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !