Translate

сряда, 25 ноември 2015 г.

Хрупкави пилешки хапки на фурна


За първи път приготвям хапки по този начин.
Наистина станаха много вкусни , а и избегнах пърженето.


Станах хрупкави ,защото реших да направя панировка от останалите крекери и солети на детето.
Добавих към тях и сусам и маково семе, резултата е ясен...
Перфектни хапки...


Не може без млечен сос , и за да е всичко леко и здравословно соса е от кисело мляко ,без майонеза...
Не очаквах хапките да станат толкова хрупкави и вкусни...


Изпекоха се перфектно , имах опасения дали няма да останат сурови , но когато ги опитах ,просто си бяха перфектни.


Ето продуктите :

2 бр. пилешки гърди 
2 шепи солети, крекери и подобни
10 гр. сусам
10гр. маково семе
1 яйце

За маринатата:
2 с.л. соев сос
кимион
черен пипер
къри
сол
сминдух
1 с.л. мед
2 с.л. зехтин
2 скилидки чесън

за соса:
200 гр. кисело мляко
1 скилидка чесън
копър 
лимонов сок
може 1 с.л. цедено мляко 

Приготвяне :


Мариновайте месото за около ден , ако нямате време става и за час, но колкото повече стой в маринатата става по-сочно и ароматно.
След като се е мариновало ,нарежете пилешкото на жулиени ,не много дебели.


С помощта на робот или мелачка ,смелете солетите и крекерите .
Към тях сложете семената и разбъркайте получената панировка.
Разбийте добре яйцето , ако мислите,че ще е малко като количество разбийте две яйца.
На мен едно ми стигна.
Потопете пилешкото в яйцето ,след това оваляйте обилно в сухите съставки и поставете върху тавата ,която е покрита с хартия за печене.
Пуснете фурната на 180 градуса.
Когато наредите всички хапки в тавата , сложете ги да се пекат.
Аз ги пекох около 20 минути , но вие следете кога хапките ще добият приятен златист загар .


Пригответе соса ,като смесите всички съставки и разбъркате добре.
Хапките добиват един прекрасен вкус от маринатата и подправките в нея , а коричката е хрупкава и вкусна ,защото солетите и крекерите имат специфичен вкус.
Семената придават допълнителна наслада ...


Заслужава си да се опитат !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !