Translate

вторник, 24 ноември 2015 г.

Картофени кюфтета


Ето, че най-накрая и аз ще споделя рецептата , по която правя тези класически кюфтета.
Много хора изпитват ужас от тях , защото много често се разпадат при пържене и готвачите остават разочаровани.


Когато ми останат сварени картофи винаги правя, защото много ги харесваме , особено с млечен сос !


Ето и продуктите :

1 кг. сварени картофи
3 яйца
30 гр. сирене
копър
зелен лук (див лук)
магданоз
риган
кимион
черен пипер
сол
1 с.л. брашно

за млечния сос :
1 кофичка кисело мляко
2 с.л. цедено мляко ( заквасена сметана)
къри
2 скилидки чесън
копър
лимонов сок
черен пипер

олио за пържене
брашно или галета за овалване 

Приготвяне:


Сварения картоф се намачква още горещ .
След като се охлади към него се добавят подправките, както сухите така и пресните,и
начупеното сирене.  
Слагат се яйцата и се разбъркват добре .
Хомогенната смес се слага в хладилника за да стегне.
Оформят се кюфтета, които се овалят в брашно и се пържат в сгорещено олио.


Изпържените до златисто от двете страни кюфтета се слагат върху кухненска хартия.
Пригответе соса, като смесите киселото мляко с цеденото, настържете чесъна , нарежете пресните билки , сложете сухите и разбъркайте.
Сервирайте заедно !


Много вкусни се получават.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !