Translate

четвъртък, 17 декември 2015 г.

Джинджифилови сладки


Декември , месецът на ароматите, топлината , надеждата и звънливите песни.
Днес пуснах Коледни песни, заредих се с настроение и положителна енергия и сътворих тези ароматни сладки...


До сега подценявах аромата,вкуса и въздействието на пресния джинджифил ...
Възхитена съм и съм безкрайно щастлива ,че реших да приготвя тези вълшебни сладки!


Ще ви предложа два варианта ,на които може да се спрете при декорацията на сладките.
Единия е да останат така натурални , а втория е да използвате айсинг !
Виждате снимките и на двата варианта, вие си изберете един ,двата или вие си измислете ...
Важното е да се забавлявате , да се заредите с Коледен дух и настроение...


Ароматите и вкусовете на Коледа напълно завладяха и кулинарната ми група "Домашни вкусотии", всеки споделя сладките ,канелите къщи и още куб Коледни вкусотии !
Невероятно е !


Разглеждах доста рецепти за джинджифилови сладки ,но накрая комбинирах от рецептата ми за Меденки и други мой приумици и се получиха тези вълшебни сладки...


Надявам се да ви харесат и на вас !



Ето продукти :
15 гр. пресен джинджифил 
2 с.л. мед
2 яйца
1 ч.ч. захар
120 гр. масло 
2 ч.л. канела
2 ч.л. сода + 5 мл. оцет
600 гр. брашно (може и малко повече )

за айсинга:
1 белтък
щипка сол
200 гр. пудра захар

От тези продукти получих над 70 броя 


Приготвяне :


В дълбока купа се слага мекото масло заедно със захарта,меда  и се разбива до бял крем.
Към него се добавя канелата,настъргания джинджифил,яйцето и отново се разбърква.
Содата и оцета се смесват , содата се активира и се добавя към масления крем.
Разбърква се отново и се добавя брашното на етапи.
Постепенно се оформя тесто , което се слага в хладилника за около 30 минути .


Разточва се тестото  дебелина 0,5 см. изрязвате форми по желание .
Сладките слагате в тава,която е покрита с хартия за печене.
Фурната трябва да е топла на 150 градуса.
Печете няколко минути само трябва да сменят цвета си, може би 5-10 минути.


Ако искате да правите сладките с айсинг ето и рецептата за него !


Айсинг се приготвя като се разбива белтъка със солта и на етапи се добавя пудрата захар.
Оцветявате с бои по желание...


Весели празници ! 
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !