Translate

понеделник, 21 декември 2015 г.

Запечен боб с домати


Бъдни вечер наближава, а с това и все по-често се питаме какво да приготвим , дали да не представим нещо различно?
Имам отговор на тези въпроси.
Щастлива съм да споделя отново с вас, че имах удоволствието и честа да съм домакин на сутрешния блок на Канал 3 , посрещнах в дома и кухнята си Всяка сутрин !
Заедно сготвихме нетрадиционни ястия с типични за Бъдни вечер продукти.
"Домашни вкусотии"  е един от героите на предаването, не пропускайте да гледате !


Вчера споделих с вас една от рецептите, които ще видите в предаването ,а именно  Содената питка със семена.
Благодаря на всички, които коментираха и ме поздравиха, надявам се да не ви разочаровам.



Това е постен боб със сезонни зеленчуци, запечен във фурната.
Той е идеален за основно,салата или гарнитура и може да го използвате по всяко време на годината.


Ето и продуктите :

250 гр. зрял боб
1 голяма глава лук
1 морков
5-6 бр. печени чушки
500 гр.-700 гр. белени домати
1 с.л. червен пипер
сол
супена лъжица захар
джоджен
олио
чубрица
кимион
черен пипер
целина

Приготвяне:


Сварете боба до готовност.
В тиган сложете малко олио ,когато се сгорещи добавете към него ситно нарязания лук, морков и чушка.
Може да сложите малко вода, ако не желаете да пържите.
Сложете и захарта, когато готвя лук винаги слагам и лъжица захар .
Захарта придава много приятен вкус, подчертава този на лука.
Когато зеленчуците омекнат добавете доматите и малко вода или доматен сок.
Гответе около 5 минути.
Сложете подправките.


Разбъркайте всичко и го сложете в тавичка.
Запечете за около 25 минути във фурната.
Ястието е готово!


Много вкусен се получи.
Искам да благодаря на Канал 3 и Всяка сутрин , че бяха мои гости, и че ме поканиха да представя това атрактивно и алтернативно меню...
Весели и светли празници на всички !
Клипа от предаването и рецептата можете да видите ТУК !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !