Translate

четвъртък, 24 декември 2015 г.

Кюфтета от кисело зеле


Ето ги и тях !
Тези интересни, вкусни и нови за мен кюфтета.
Днес ще ви представя рецептата за тях директно от ефира на Канал 3 и Всяка сутрин.
Както знаете имах отправена покана да приготвя не традиционни ястия с типични за Бъдни вечер продукти.



Тези кюфтета завладявах всички със вкуса си.
Не се колебайте да ги представите на празничната си трапеза.
Много по-лесни са за приготвяне от сармите и много по-интересни ...


Ето продуктите :

350 гр. смляно кисело зеле
1 ч.ч. сварен ориз
1/2 глава настърган лук
1/2 ч.ч. смлени орехи 
2-3 печени чушки 
2 с.л. брашно
2 скилидки чесън
кимион
черен пипер
сол

олио за пържете
брашно за овалване 

Приготвяне :


Започнете като в малко олио задушете киселото зеле, колкото да омекне.
Когато е готово се отцежда ако има останала вода.
Когато се охлади се слага в дълбока купа, вътре се слага сварения ориз, чушката, лука, чесъна, брашното, орехите и подправките.
Всичко се разбърква добре, до  като съставките се смесят .
Ако сместа ви тревожи, че може да се разпадне я сложете за 30-40 минути в хладилник.
Оформят се стандартни кюфтета, които се овалват в брашно.
Сгорещявате олио и пържите от двете страни .


Ефектни, вкусни и различни кюфтетата, които са перфектни за Бъдни вечер.
Искам да благодаря на Канал 3 и Всяка сутрин, че бяха мои гости и,че ме поканиха да представя това атрактивно и алтернативно меню.
Весели празници на всички! Благодаря на всички участници в групата  "Домашни вкусотии"   и им пожелавам здраве и късмет !
Ако желаете да видите как се приготвят тези кюфтета, клипа е ТУК !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !