Translate

неделя, 3 януари 2016 г.

Сланина с подправки 2


Всяка година приготвям Сланина с подправки и я слагам във фризера, така си имаме овкусена сланина през цялата година.
Правя едно ,две парчета ,колкото да има ...


Тази година реших да направя отново такава сланина,но ще я съхранявам по друг начин.
Направих я на щафети ,като салам и ще се реже така.
По този начин има подправки и кожа навсякъде.
Много съм доволна, получи се супер.


Ето как се прави :
1 парче сланина ( голямо колкото лист хартия А4 )
500 гр. морска сол
4 литра вода

подправки:
10 гр. чесън на прах
20 гр. ронена чубрица
10 гр. черен пипер
10 гр.кимион
5 гр. сминдух
2гр. дивесил
2 гр. целина

20 гр.. червен пипер

Приготвяне :


Направете си саламура ,като разтопите солта във водата.
Потопете парчето сланина ,така престоява три дни.
Изцедете сланината .


Подсушеното парче сланина се реже с остър нож на парчета ,които са дълги и тънки.
На снимката съм показала, как изглеждат.
Ако имате машина за рязане може да я използвате.
Омесете подправките .
Покрийте плота или масата със стреч фолио .
Наредете парчетата сланина на три места и ги поръсете обилно с подправки.
Сложете втори ред резени сланина и отново покрийте с подправките.
С помощта на фолиото навийте на руло резените, притеснете ги добре.
Трябва да стане стегната щафета.


Ако ще си режете всяка вечер го сложете в хладилника, но ако ще употребявате по-рядко ,директно поставете щафетите във фризера.
Много съм доволна от резултата !
Мисля,че така ще правя вече сланината.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !