Translate

понеделник, 11 януари 2016 г.

Пица рулца


Тези пица рулца са идеалната вкусна и различна закуска .
Много се радвам,че реших да ги приготвя, защото получиха много висока оценка от всички в къщи!


С лекота преминават към графата на бързо,лесно,вкусно и любимо ...
Идеята за тях видях случайно , бях запаметила страницата и очаквах да им дойде реда.
Само съжалявам, че не ги направих веднага , наистина са супер вкусни и ефектни.


Няма да повярвате от какво са направени?
Аз самата не вярвах,че ще се получат,защото напоследък сме затрупани с едни бързи клипчета в ,които всичко се получава идеално и лесно.
Правих няколко подобни идеи и не ми харесват , за това не съм споделяла с вас и за това бях малко резервирана към тези пица рулца.


Невероятна комбинация от няколко любими съставки ...
Няма да пазя повече тайната ще я издам!


Това са филийки хляб ,без коричките ,които се разточват с точилка,намазват се с лютеница ,навиват се и се пекат !
Гениално,нали ?


Ето  продуктите :

4 филии хляб 
2-3 резена  сушено домашно филе (може колбас,шунка,бекон)
домашна мазаница  (лютеница )
3-4 с.л. настърган кашкавал 

Приготвяне:


Приготвянето е елементарно .
Махнете коричките на хляба с помощта на нож.
Вземете точилка и разточете филиите хляб на тънко.


Нарежете филето на малки парченца,настържете кашкавала.
Намажете с лютеница филията ,но не цялата до половината.
Подредете филето и кашкавала.
Навийте на руло, като внимателно намокрите с вода края на филията,който не е намазан с лютеница.
Предварително покрийте тава с хартия за печене и пуснете фурната на 180 градуса.
Поставете рулцата върху тавата, като е добре да сложите навлажнения край от долу.
Печете около 10 минути.
Сервирайте с лютеница и айран.


Ето, че сами се убедихте колко е лесно да се приготвят тези пица рулца.
Вкуса е чудесен !



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !


Идеята адаптирах от тук !