Translate

вторник, 12 януари 2016 г.

Салата от цвекло и морков


Обожавам тази салата, любимата ми салата през зимния сезон.
Зная,че много от вас си я приготвят и няма да изненадам никого с тази рецепта, но може да се приеме като идея !


Към нея добавих праз , защото е типичен за сезона ,свеж и ароматен .
Тази салата е едно добро решение за набавяне на арсенал от витамини и за прочистване на тялото !


Ето продуктите :

2 моркова
1 глава цвекло 
праз
семена 
сок от 1/2 грейпфрут 
зехтин 
сух копър
сол

Приготвяне :


Настържете морковите и цвеклото.
Аз ги подредих като сложих цвеклото в средата ,а около него разположих морковите.
Нарежете малко праз ,поръсете със семена.
Изстискайте грейпфрута ,поръсете с копър и сол, сложете зехтин и се насладете на свежестта !



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !